dhr. A. Overbeek, Haarlem, voorzitter
dhr. D. H. Saher, Haarlem, secretaris
dhr. drs. G.J.H. Haan, Haarlem, penningmeester
dhr. J.H.A. Leemreize, Overveen, educatie
dhr. drs. D.H. Vonk, Haarlem, dagelijks beheer
dhr. dr. B.F. van Tooren, Bilthoven, algemeen beheer
Het bestuur vergadert meerdere keren per jaar. Agendapunten kunt u rechtstreeks bij de secretaris inbrengen via info@thijsseshof.nl. De hovenier-beheerder zit aan bij de bestuursvergaderingen en via hem kunt u ook agendapunten inbrengen. Vergaderpunten zijn het beheer van de heemtuin, planning en organisatie van de jaaractiviteiten, de ingekomen post en externe contacten, de dagelijkse aansturing, de ondersteuning door vrijwilligers, het donateursbestand, de financiën, het jaarverslag, de exploitatie van het nieuwe instructielokaal e.d.
Op onze gehouden Vrijwilligersavond in maart 2017 heeft het bestuur gesproken over een Wie - Wat lijst. Deze lijst is van belang om te weten wat er zoal in de Hof is te doen. Taken zijn geïnventariseerd en formuleerd. Vrijwilligers kunnen per cluster in de Hof meedenken en meedoen. Neem contact op met bestuur/hovenier voor inzage en inbreng inzake de Wie-Wat lijst.
Vrijwilligers in de Hof kunnen hier zichzelf inroosteren na overleg met bestuur/hovenier. In het document vult u uw naam bij de geschikte tijd(en) in. Klik hier voor toegang naar het document INTEKENROOSTER VOOR DE ZATERDAG (Het rooster is een Google Spreadsheets document).
Vrijwilligers in de Hof kunnen zélf activiteiten initiëren in de Hof. Dit behoeft wel enige afstemming vanuit het eigen cluster met het bestuur/hovenier. Deze 'tool' van een gemeenschappelijke Hof agenda draagt daartoe bij. Dit document is een Google Agenda).